به هیچ وجه به کاهش کراتینین 810 در نفروپاتی Diaética وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به هیچ وجه به کاهش کراتینین 810 در نفروپاتی Diaética وجود دارد

وجود دارد به هیچ وجه به کاهش کراتینین 810 در یک بیمار نفروپاتی دیابتی DiaéticaSoy نفروپاتی و سرم کراتینین من است به 810 افزایش یافته است، من می خواهم بدانم که هر گونه راه برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

برای وضعیت شما، سطح کراتینین خود را بالاتر از حد طبیعی است. کراتینین از شکست عضله و گوشت می خورید تولید می شود. و اوره از پروتئین در رژیم غذایی و بافت پروتئین تولید می شود. تحت شرایط عادی، می توان آنها را از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. هنگامی که کلیه به اشتباه، آنها در خون جمع شده و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به عنوان سم، که باید از طریق کلیه ها حذف شده است، در حالی که افزایش، تنها 30٪ -50٪ از عملکرد کلیه چپ است.

به عنوان یک دیابتی، اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود، پناهندگی مهم ترین است برای کنترل قند خون، فشار و چربی. آیا قند خون است که به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول وجود خواهد داشت شرایط فشار بالا، دیابت و فیلتراسیون بالا infusion..the بالا می تواند همیشه باعث آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرولی، همچنین تابع اصلی سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل دینامیک جریان خون، هنگامی که سلول آسیب می بینند، وجود خواهد داشت گردش خون کافی در داخل کلیه خون است، که منجر به مرگ به بافت کلیوی، شما سلول های شناخته شده برای تغذیه در خون و اکسیژن، که شرط عدم خون و اکسیژن در داخل کلیه است.

در کوتاه مدت، کم چربی، کم نمک و غذاهای کم قند برای شما خوب است، اما درمان مناسب نکته کلیدی برای مدیریت بیماری خود است. گفته شده است که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از مهمترین و برای درمان نفروپاتی دیابتی، که می تواند creatinne سطح بالا با بهبود عملکرد کلیه را کاهش می دهد درمان موثر است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به به خوبی کنترل نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V پایین و یا ترک پیام ارسال کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: